משלוח חינם בישראל בקנייה מעל 99 ₪ 🖤 10% הנחה ברכישה ראשונה

משלוחים

האם ניתן לקבל את המשלוח בישראל בחינם?

בוודאי! הזמנות מעל 99 ש"ח (לא כולל עלות המשלוח) יהנו ממשלוח חינם לנקודת איסוף קרובה לביתכם תוך 2 ימי עסקים מיום המשלוח.

לצערנו הרב, עקב מגבלות הדואר, המבצע אינו תקף לישובים מעבר לקו הירוק. אנו נעשה את כל המאמצים למצוא דרך מהירה להעביר את החבילה ליישובים אלה, על ידי שימוש בנקודות איסוף קרובות לביתכם או תיאום כתובת חלופית.

מפעם לפעם אנו מציעים מבצעים שונים הכוללים משלוח חינם לכל ההזמנה. הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו כדי לקבל התראות על מבצעים אלה ישירות לתיבת הדואר שלכם!

מתי תשלח ההזמנה שלי?

אנו עושים את מירב המאמצים לשלוח את ההזמנות בהקדם האפשרי. רוב ההזמנות נשלחות תוך 1-3 ימי עסקים. חלק מהמוצרים הנמכרים בחנות מיוצרים בעבודת יד מיד לאחר ביצוע ההזמנה. אנחנו מייצרים אותם כאן בישראל והתהליך אורך כ 2-3 ימי עסקים לפני שאנו שולחים את המוצרים אליכם.

מאיפה נשלחות ההזמנות שלי?

הזמנות מישראל יישלחו ממרכז ההפצה שלנו בישראל. הזמנות מחו"ל יישלחו מהמחסן בארה"ב או באירופה. ניתוב ההזמנות מתרחש באופן אוטומטי כך שהסניף המתאים ביותר יטפל בהזמנה.

מהן אפשרויות המשלוח?

אנחנו משתמשים במספר אפשרויות שילוח. החבילות יוצאות בד"כ עד 3 ימי עבודה לאחר קבלת אישור תשלום. את זמני המשלוח המפורטים בהמשך יש להוסיף לזמנים אלו.

דואר רשום
מחיר המשלוח נקבע על-פי משקל המוצרים המוזמנים. במהלך ההזמנה יחושב משקל סל הקניות שלכם ומחיר המשלוח יתעדכן באופן אוטומטי על-פי מחירון דואר ישראל.

התחייבות רשות הדואר להגעה תוך 7 ימי עסקים, בפועל טוענים שהמשלוחים מגיעים תוך כשלושה ימי עסקים.

דואר שליחים

אנו משתמשים בשירות דואר שליחים פרטי המאפשר משלוח מהיר עד לדלת ביתכם, תוך 2 ימי עסקים (איזורים מרוחקים ומעבר לקו הירוק עד 7 ימי עסקים).

חבילות מעל משקל של 5 ק"ג נשלחות רק על ידי דואר שליחים. התחייבות להגעה תוך 72 שעות, טוענים שבפועל רוב החבילות מגיעות תוך יומיים.

איסוף עצמי מסניף PICKUP הקרוב לביתכם

משלוח לאיסוף עצמאי ליד הבית ללא צורך להמתין לשליח תוך 2 ימי עסקים. מעל 400 נקודות איסוף בכל הארץ. לאחר שהמשלוח מגיע לנקודת האיסוף ניתן לאספו תוך 5 ימים (אחרת הוא חוזר אלינו).
כשמסמנים איסוף עצמי מסניף PICKUP יפתח כפתור pickup. לוחצים על הכפתור ונפתח חלון של מפה. יש לבחור מקום איסוף, ללחוץ על בחר וזהו.
הודעה תשלח אלכם ב sms שניתן לאסוף את המשלוח ברגע שהוא מגיע.

אנו ממליצים על שיטת משלוח זו מכיוון שהיא מספקת מספר מעקב אחרי החבילה וביטוח.

מתי אקבל את ההזמנות שלי?

תלוי מהיכן בוצעה ההזמנה ואיזה שיטת שילוח נבחרה. ניתן לשלוח לכתובת בישראל באמצעות דואר רשום או עם שליח. 
מועד אספקת ההזמנה בישראל יהיה בין 5 ל-10 ימי עסקים ממועד אישור העסקה באתר, אלא אם פורסמה תקופה אחרת באתר. משלוחים בחו"ל יכולים לארוך בין שבוע לשלושה שבועות. 
אנו מציעים אפשרויות שילוח מהיר. פרטים נוספים בקופה.

כמה עולה לשלוח לחו"ל?

עלות השילוח והמדיניות משתנה עבור כל מדינה. עלות השילוח מתבססת בדרך כלל על מגוון גורמים כמו משקל, ערך וגודל. במהלך ההזמנה יתעדכן מחיר המשלוח באופן אוטומטי. המחירים מחושבים על פי שירות Eco Post של דואר ישראל (למדינות בהן פועל השירות) המאפשר מעקב אלקטרוני לאורך כל הדרך. לשאר המדינות המשלוח ישלח כדואר רשום רגיל.

משלוחים בינלאומיים עשויים לכלול מיסים או דמי מכס. זה מחוץ לשליטתנו ואנחנו לא יכולים לקחת אחריות על העמלות הללו.

*זמן החלוקה המשוער למרבית היעדים: בין 7-5 ימי עסקים, זמן החלוקה המשוער לאוסטרליה ולהונג קונג: 12-10 ימי עסקים.

ההזמנה לא הגיעה. מה אני עושה?

אם ההזמנה שלכם לא הגיעה, הקפידו ליידע אותנו!
בדקו תחילה את אישור ההזמנה שנשלח לכתובת המייל שלכם. ודאו שהזנתם את הכתובת הנכונה. אם הכתובת הייתה שגויה, אנו נשמח לשלוח אליכם את ההזמנה מחדש לכתובת הנכונה אך זה יהיה בעלות נוספת השווה לעלות ההזמנה המקורית. לצערנו לא נוכל לפצותכם אם הוזנה כתובת שגויה.
אם ביצעתם את ההזמנה לכתובת בישראל לפני יותר מעשרה ימי עסקים או הזמנה בינלאומית לפני יותר משלושים יום, צרו קשר עם שירות תמיכת הלקוחות בכתובת contact@ahavti.co.il וציינו את מספר ההזמנה שלכם. אנו נעשה את מירב המאמצים לעזור.